poniedziałek, 19 lipca 2010

Czemu ?!

Czemu nikt nic nie pisze w komentarzach ...
Nie wiem czy dalej będe prowadzić blog ..
Sprzedam go za doładowanie za 5zł :)

pozdrawiam alice-8899
ps. jak zdaże jutro zrobie metamorfozy

piątek, 16 lipca 2010

Informacja

Jak wiecie o 22.00 ogłosze konkurs z mega nagrodami , a teraz coś innego ...

Poszukuje doładowań superstar !!!
Za każde doładowanie dam 300sd ...

Pozdrawiam

Chetni niech piszą pod postem :)

Metamorfoza Misia.xP

Twarz:

Wzdaje mi sie ze masz za nisko oczy. Ja zrobilam je troche wyzej. Bardzo ladny akijaz oraz kolor wlosow. I bardzo lubie ta fryzure :).

Ocena: 9/10




Całosc:




Hmm... Podoba mi sie jak sie ubrałas. Tylko nie wiem czy koniecznie pasuje ta torebka. Ja zrobilam Cie nie do konca na lato :)


Ocena: 9/10

Ogolna ocena: 18/20

Bravo!

Niee!

Sorry dziewczyny ze nie robie wam metamorfoz, ale na serio nie mam czasu! A np. od misia.xp wywnioskowałam ze czyta bloga tylko dlatego ze szuka siebie. Do cb misia: pisze NIE MAM CZASU! Jakoś inne dziewczyny, które wpisałam nie pytaja sie tylko cierpliwie czekaja.
Wkurza mnie to juz powoli wiec robie PRZERWE W PISANIU BLOGA.! ;(

Dziekuje wszystkim którzy czytaja bloga i go nawet nie komentuja. :)


Nie wiem kiedy wroce do pisania. 2-6 tygodni.


Paa...

Ps. Dzieki za miłe słowa bo raczej nie ze mna jest cos nie tak tylko z toba! Dobra, jak chcesz zrobie Ci metamorfoze i nie mow tak o mnie bo mnie nie znasz :( ...

czwartek, 15 lipca 2010

Prawdziwa ja

Hej,
chcecie abym moją doll upodobniła do mnie w realu? Jezeli tak pisz w komentarzu "tak" jezeli nie to napisz "nie" albo nic nie pisz.

Moze kiedys przyjdzie czas na prawdziwe zdj.? ;)

środa, 14 lipca 2010

Dziś przecena reklam !!!

No własnie - przecena reklam
- w poście - nie 15sd a 10 sd
- na pasku bocznym
* tydzień - nie 5 sd a 3 sd
*miesiąc - nie 10 sd a 5 sd


Jezeli ktoś chetny prosze napisac tresc reklamy pod tym postem!

Moja reklama

Witajcie !!!
Serdecznie zapraszam do mojego klubu House.Fashion - kategoria inne.
Duzo konkursów, zabaw a aktualnie trwa konkurs na scenerie pt. "Z przyjaciółmi na wakacjach" !
Masz sznse wygrac darmową reklame na blogu, 1 msc. menagera klubu oraz miss miesiaca w klubie - 1 miejsce, za drugie miejse są 2 tyg menagera klubu oraz prezent ss, a za trzecie miejsce prezent ss i wpisy wszedzie (kg, scenerie, album itd).

Prosze zapiszcie się !!!

Z góry dziekuje
alice-8899

wtorek, 13 lipca 2010

Ocena oraz metamorfoza - malinagruszka

Twarz:
Podobaja Ci sie zolte włosy?? Mi NIE. I te ozdoby na nich... Plusa daje za makijaz na powiekach i ciekawym kolorze ust. I tyle. Ja Cie zrobiłam na blond.
Ocena: 5/10




Całosc:


Co mam p;owiedziec? Wygladałas ładnie... Ale w szafie z ciuchami masz kilka takich samych zoltych sukienek i kilkadziesiat takich samych pasków z narzedziami czy czyms takim! Ubran to ty masz maaaaałoooo... W szafie z butami masz kiladzisiat kasków i z 4 pary butów! No ale nie oceniam tego

Ocena: 7/10



Ogółem: 12/20
Rada: Kup wiecej ciuchów, ale nie takich samych...

Magia Stardoll!

Wow! Odkryłam coś! To sie pewnie wiaze z metamorfoza strony. Sami zobaczcie:
Wiec teraz mozna fryzury umieszczac jak Wam sie podoba na głowie! Na samej górze czy dole a moze po srodku? To mozliwe! Musisz tylko nacisnąc na fryzure lewym przyciskiem myszki i trzymac a potem przesunąc w górę lub w dół. Ale zeby to zrobic musicie wejsc w fryzury. Wiedzieliscie o tym??
PS. Na obrazku jest moja druga doll - dziulka1515
EDIT: Tak mozna robic tez z : ustami, nosem i moze: oczami i brwiami.!

Poddenerwowana

Jestem z lekka poddenerwowana. Szczerze mowiac to ja Wam serdecznie dziekuje ze jestescie tacy mili! Interesujecie sie blogiem tylko jak sa metamorfozy i konkursy. Nie! Konkursów nie bedzie dopoki nie skomentujecie chociaz ostatnich 6 postów!
I mam pytanie, na ktore odpowiedz zostawcie w komentarzu.:
Czy czytacie bloga, pomimo to ze nie komentujecie postów??

sobota, 10 lipca 2010

Tanie ubieranie cz.1

Oto pierwszy post z cyklu "Tanie ubieranie". Oczywiscie ubrania beda dla ss jak i dla nss!

Tytuł : "Plaza"

NSS:


Dzis tylko nss. Nie mam czasu.

Antidote...

No i super. Ominely mnie najlepsze rzeczy z antidote. Wiem ze to głupio z mojej strony ale czy moze ktos z was ma do sprzedania za max 40 sd to cudenko?:
Proszee piszcie czy macie i za ile mozecie sprzedac. Nie bylo mnie kiedy kolekcja sie pojawila i nie moglam tego kupic... :'(

Ocena oraz metamorfoza - _PeggyBrown_

Twarz:
Bardzo ładnie, nie było praktycznie co zmieniac. I to chyba zauwazyłas. Musiałam zmienic i uwazam ze na poczatku było lepiej.
Ocena: 10/10



Całosc:








Bardzo mi sie podoba ta sukienka i swietnie na tobie wyglada !!! Jednak nie pasuje (według mnie) bransoletka bo jest złota. Jezeli buty bylyby złote, lepirj by to wygladało. Ja do twojej metamorfozy nie mogłam znalezc białych butow, a kiedy sie zorientowałam ze moga byc te ktore miałas było za pozno...


Ocena: 8/10


Ocena ogółem: 18/20
Wieelka poprawa :)

piątek, 9 lipca 2010

Regulamin bloga !!!

Oto regulamin bloga, ktory postanowiłam stworzyc !!!

1. Jezeli przeklniesz w komentarzu nie bedziesz miała prawa wchodzic na bloga i zostaniesz umieszczona na CZARNEJ LISCIE !!! (pisze do plci zenskiej bo watpie ze plec meska czyta tego bloga )
2. Komentuj chociarz 1 posta jak wchodzisz na bloga.
3. Szanuj prowadzacych bloga - w terazniejszym przypadku tylko mnie.
4. Szanuj obserwujacych i komentujacych bloga.
5. Pamietaj ze kazdy ma prawo wyrazic SWOJE ZDANIE !!!
6. W konkursach moga startowac TYLKO OBSERWATORZY BLOGA.
7. Nie pisz na inny temat w poscie o tytule innym ( np. temat "metamorfozy" twoj komentarz "szukasz redaktorki?" ) chybaze zezwole.
8. Mysl o innych.
9. Nie umieszczaj kilku komentarzy jeden za drugim tylko postaraj sie zamiescic wszystko w jednym.
10. PRZESTRZEGAJ ZASAD !!!

CZARNA LISTA:
-----
-----
-----
Ps. Jak widzicie - WROCIŁAM !!!

sobota, 3 lipca 2010

Wyjezdzam !!!

Wyjezdzam !!!
Nie ma mnie od 4.07 do 10.07 !!!
W tym czasie blog nie bedzie uzupełniany !!!

Metamorfoza i ocena anka271

Twarz-
Wszystko mi sie podobało,oprocz kolczykow ale musiałam zmienic bo to jest metamorfoza. Jedyne co zostało takie same to usta.
Ocena- 9 na 10




Całosc-


Miałas bardzo ciekawy i ładny stroj. Jednak wydaje mi sie ze to co miałas na głowie nie pasowało. Ja zrobilam Cie tak jakby do szkoły.

Ocena- 8 na 10 (klawiatura mi sie psuje)


Ocena ogolem- 17 na 20
Super!!


piątek, 2 lipca 2010

Metamorfoza i ocena _PeggyBrown_

Całosc:

Nie mam bladeggo pojecia dlaczego postanowilas sie tak ubrac. W szafie nie roi sie od spodnie, ale jakis znalazłam - te co polowa stardoll-a ma. Postawiłam na kolor czarny. A i buty masz tylko 1?! No moze 2 pary!

Ocena: 4/10




Twarz:


Hmmm... Jezeli cos mam powiedziec to pozostało tylko... O MATKO! Nie no przesadzam. Nie jest tak tragicznie. Nie podoba mi sie to, co zrobiłas z włosami. Te pasemka (przynajmniej ich podobiensteo) wygladaja koszmarnie.! Ja postawilam na lekki jasny makijaz. Ale nie masz zbyt wielu kosmetykow...

Ocena: 5,5/10

Ogolnie: 9,5/20 pkt
Słabiutko...



Reklama Dropssek

Dropssek

Cześć tu ja Dropssek,chciałam was zaprosić na bloga. Mój blog jest z metamorfozami - dropssikowemetamorfozy.blogspot.com , to metamorfozy bez haseł i proszę o to ! Dodawajcie komętarze i dodawajcie się do obserwarorów jeśli będzie 100 każda osoba prezęt jeśli 50 to też ale babeczkę.Bardzo mi na tym zalerzy. Aha! I nie głosujcie na mnie jako CG ^^

Pozdrawiam! Dropssek

Ja-przemiana

Oto moja przemiana- nie zapisalam bo chce wiedziec co myslicie.
I jak mam sie tak zrobic?

Metamorfozy i oceny!

No, zgłaszajcie sie!! Tylko błagam piszcie czy chcecie ocene czy metamorfoze czy to i to. Proszee bo nie mam co robic!

A konkursy beda jutro (moze) albo dopiero za tydzien bo jade na oboz!!

Wielka przemiana stardoll

Na stardoll zaczeła sie wielka przemiana! Wiecej mozecie przeczytac na stardoll (start-makeover. pozniej obok obrazka sa pytania-klikasz-odpowiada). Oto zdj. z poczatku wielkiej przemiany:

Tak jak jest napisane na zdj tak mi sie WYDAJE.

czwartek, 1 lipca 2010

Wielka kokrda a raczej pomyłka



Ale sie cos adminom pomieszało! Ta kokarda jest wielka! A, to jest Hot Buys.

Brzydkie kaczatka 2

Mysle ze pomysl misi227 byl bardzo dobry (przemiana). Oto druga dziewczyna ... : (ta nizej)



O matko... Ladniejsza niz poprzednia ale... O jezu... Nic wiecej nie powiem. Oto, jak udało mi sie nia zmienic: (ta wyzej)
Nic z ustami zrobic nie mogłam ale pomalowalam na jasniejszy kolor. Rzesy przedłuzylam i pogrubilam a włosy zrobiłam dłuzsze.
Sory ale obrazki sie pomieszały...

poniedziałek, 28 czerwca 2010

NIE MA MNIE!!

OD DZIS (28.06) DO SRODY (30.06) MNIE NIE MA!!

niedziela, 27 czerwca 2010

Brzydkie kaczatka 1

Wiec zrobie teraz kilka tematów poswieconych... hmmm... jak to ujac... bezgusciom, czy milej brzydkm kaczątkom.



Oto pierwsza dziewczyna:

O MATKO! Ona nie ma makijazu oprocz fioletowych ust i fioletowego cienia do oczu!! I jeszcze te fioletowe włosy! Boze! Owszem, patrzyłam w kosmetyki, a tam kilka stron i roi się od farb do włosów. Ba! Myslicie ze nie ma tuszu do rzes i dlatego sie nie pomalowała? Owszem, ma! A najlepsze jest to ze nie ma 10 sp i nie jest 1 dzien ss tylko ma 1751 sp i jest ss na dłuzszy czas (chyba, napewno)!. Mieszka w USA.

Pisz w komentarzu co o niej myslisz!!

Catwalk, covegirl

Postanowiłam, iz zaczne pisac o Catwalk-u oraz o covegirl . Oto pierwsza notka :

Oto dzisiejsza Covergirl:





Nie podoba mi się ona. Za mocny makijaż na policzkach a usta jak napuchniete! Fuj!


Dziś gwiazdą Catwalk-u okazała sie... Polka! Oto ona:

Ładna jest, nawet bardzo. Jedyne co mi się w jej stroju nie podoba to buty. Zgadzam się ze jest bardzo stylowa!

sobota, 26 czerwca 2010

Reklamy!

Hej,
ktoś chce reklame? Moge zrobic reklame w poscie za 5 sd! Ale tylko dzis!. Tresc reklamy napisz w komentarzu!

Ocena oraz metamorfoza - jusiek1997

Całość:



Nie było co zmieniac! No ale musiałam i wyszło rozowo, ale tez ładnie. :)


OCENA: 10/10

Twarz:

Jak widzisz - duzo zmeiniłam. Wyszło mi bardzo rozowo (znowu) , ale mysle ze ładnie. Przed miałaś ciemne rzesy, co nie pasowało do jasnych włosów. Makijaz kolorowy - ładny. Ja nie dodałam zadnej bizuterii, bo teraz jakos mi sie z nia nie podoba.


OCENA: 8/10


Wow! Wyszło Ci 18/20 pkt! Twoja medoll jest jednym prostym słowem - SUPER!

Reklama - anka271

Prosze was bardzo!!!


Wejdźcie:

http://safe-stardoll.blogspot.com/2010/06/konkurs_21.html

Dodaj sie do obserwatorów i pod postem napisz że cie anka271 zaprosiła :)

Jeżeli do tego napiszesz pod tym postem że zrobiłeś to co napisałam odbedzie sie losowanie jak wygram :)

1x10sd
2x5sd

Kazdy dostaje prezent dla nie ss :)

Wiem że nagrody marne ale nie mam kaski :(

Dziekuje z góry :*



Ocena MissRoxana27

Małe obrazki, jak zwykle. Ale nie o tym mowa. Ok, ocena"

Twarz:
Powiem szczerze, nie podoba mi się całość w twarzy. Zmieniłabym usta, brwi, a oczy to już wogóle... Za szeroko są! Ale masz duuzy plus za makijaz. Bardzo kolorowo! To rozjaśnia całą twoją twarz. A i jeszcze co do dodatków... Pieprzyk przy oku Ci pasuje ale ten wianek-masakra :(
OCENA:5,5/10
Całość:
No i tu tak okropnie nie jest. Sukienka przepiekna, kolorowa do makijazu bardzo pasuje. Buty jednak bym zmieniła i zdjęłabym naszyjnik.
OCENA: 9/10
OCENA OGÓŁEM: 14,5/20
Hmm... Coś musisz poprawic...
PS. Sorki za szczerośc, ale to jest w końcu ocena...

Oceny oraz metamorfozy

Czy chciałby ktoś ocene lub metamorfoze? Tak? Mogę zrobic to i to za darmo!

Co do metamorfozy to BEZ HASŁA!!

Jeżeli ktoś chce, prosze zgłaszać się pod tym postem!!!

Plotki ze świata gwiazd 2

Jakiś czas temu, Miley Cyrus wyznała, że nie przepada za wampirami, a saga Zmierzchu mogłaby dla niej nie istnieć. Wiele osób bardzo to zdenerwowało, w sieci pojawiły się głosy, że Miley się nie zna, że to jej mogłoby nie być i nikt by nie zauważył itp. W obronie dziewczyny stanęła Kristen Stewart, która uważa, że każdy może mieć własne zdanie.

"Ona się boi wampirów, czy po prostu ich nie lubi? Nie sądzę, że należy przekonywać ludzi do rzeczy, na temat których mają już wyrobione zdanie. Jeśli nie znosi wampirów - to super." - powiedziała Kristen

źródło: Kotek.pl

piątek, 25 czerwca 2010

Nie bedzie mnie :

Nie bedzie mnie w tych terminach:
28-30 czerwca
4-10 lipca
26-16 lipca-sierpnia
17-31 sierpnia

W domu bede okolo 2 tygodni... ;/

WAKACJE!


Oficjalnie wszyscy mamy juz WAKACJE!

Niestety wiele czasu przebyje poza domkiem, co znaczy, ze nie bede mogła duzo pisac i wchodzic na stardoll...

Zyczę Wam wszystkim swietnych, szczesliwych i pogodnych WAKACJI!


Ps. Narazie pogoda - blee...


Jestem wsciekła!

Dlaczego wy interesujecie się blogiem tylko wtedy kiedy są konkursy?! Komentujcie rowniez inne posty, bo ja na serio się bardzo staram i narazie jestem sama na blogu... Mam nadzieje ze anka niedługo wróci...
Jeszcze raz - BARDZO PROSZEEE....

czwartek, 24 czerwca 2010

Sonia Rykiel

Jest juz sklep Soni Rykiel. Zdj nie wstawie bo.... no nie wiem.... :) Wejdz do starplazy i tam bedzie marka. :) Ubrania przepiekne, ale straaasznie drogieee....

środa, 23 czerwca 2010

anka271

Ania nie pisze wiec postram sie prowadzic bloga jak najlepiej.
Oczywiście ania wróci moze za pare dni czy coś....

Hym...
No ale najwazniejsze ze wiem o co chodzi i rozumiem. :)

Konkurs

Juz dawno nie było konkursów, a wiec zgadnij kto to?
Nie no ja nie moge! Ale maluskie! Przepraszam i mam nadzieje ze zgadniecie...


Wygrana to 5 sd w postaci prezentu lub sb.

EDIT: Wygrywa Aneczka2222. Sb czy prezent?

niedziela, 20 czerwca 2010

Coś zauwazylam...

Zauwazylam, ze coraz mniej osob czyta naszego bloga, choc jest coraz wiecej obserwatorów. Moze nie tyle co czyta, ale komentuje posty.
Zastanawiam się dlaczego i naprawdę nie wiem.
Postanowiłam, ze zrobie cos w stylu pomocy, porad.
A więc na mozecie przysyłać rozne problemy na pocztę:

Kazdego tygodnia opublikujemy 2 najciekawsze listy, wraz z odpowiedzia. Na kazdy list oczywiscie odpowiemy (przynajmniej sprobujemy).

sobota, 19 czerwca 2010

Le poszukuję!!!!

Poszukuję dwóch rzeczy z LE. Cena za obie rzeczy nie przekraczać ma 67 sd. A oto te cudeńka:

Tych, którzy mają choć jedną rzecz z tych ponizej prosze zgłaszać się pod TYM postem.
Z góry dzieki!
Rozumiem, ze nie zdazyliscie sie nimi nacieszyc, ale naprawde prosze o zglaszanie sie jezeli ktos ma!

piątek, 18 czerwca 2010

Ocena SkyReneesme..


Twarz:
Ogółem podoba mi się Twoja naturalna twarz bez makijazu. Ale masz pomalowane oczy oraz popudrowane policzki. Makijaż na oczach jest b. ładny, ale niestety nie podobają mi się policzki.
Ocena: 8,5/10
Całość:
B. mi się podoba, nie mam zadnych zastrzezeń.
Całość: 10/10
OGÓŁEM:
18,5/20 pkt
Baardzo dobrze :)
Odrazu mowię że to moja naj kolezanka a nie ja i moje nowe konto!
I nie oceniłam jej tak dobrze dlatego ze ja lubie i znam tylko jej doll jest b. ładna!
Zeby nie było wątpliwosci!

czwartek, 17 czerwca 2010

Przeginka!

Sory baardzo, ale to juz za dyza przeginka! Kazdy wie, ze admini namawiaja nas na ss. Ale zeby praktycznie codziennie? I to jeszcze na drozsze ss! A to nowy, drogi sklep przez miesciąc (!), a to "super" prezent na dzień dziecka, a teraz zobacz to:



Tam jest napisane : "(...) to chyba wystarczjacy powod zeby zostać ss (...)"

Camstwo i prostactwo!

Nowe fryzury

Są nowe fryzury. Pisze z lekkim opoznieniem i sorry za to.
Podobają Wam się? Mi niektóre nawt bardzo.! A i oczywiście są dla ss...

poniedziałek, 14 czerwca 2010

Płatna Reklama Jusiek1997

Drodzy koleżanki i koledzy !!!




Serdecznie zapraszam was na bloga o stardoll prowadzonego przeze mnie (jusiek1997) i MissIga.

Blog ten oczywiście poświecony jest STARDOLL. Ale to nie wszystko obecnie trwa tam konkurs na doładowanie SS.




Wszystkie informacje znajdziecie na blogu:



www.stardollowe-dzieci.blogspot.com




Jeszcze raz zachecam do obserwowania bloga




Pozdrawiam jusiek1997



Płatna Reklama PALA_PL

Witam !!!

Jestem nowa na stardoll i bardzo bym chciała żebyście poświęcili minutkę na odwiedzenie mnie.

Nie prosze was o oceny tak jak inni to robią ...

Prosze to tak nie wiele :)

EDIT od anka271:

Naprawdę znam Pauline i to dobra dziewczyna
Zasługuje na te odwiedziny i na oceny , których nawet nie chce ;/

Stardoll i kumple



Teraz możesz mieć KUMPLI, z którymi możesz relaksować się na plaży, grillować i chodzić na przyjęcia koktajlowe. Wybierz jednego, lub więcej KUMPLI I spraw, aby to lato było niezapomniane. Twoi KUMPLE są jak osobiste manekiny, które możesz stylizować i pokazywać wszystkim na Stardoll. Pamiętaj jednak, że gdy będziesz chciała iść do innego pokoju ze swoim KUMPLEM jego ubrania nie będą połaczone tak jak to jest z Medoll.

WOW! Postarali sie! Wiekszosc jest nie dla ss!

Weźmiecie? Ja raczej nie, bo po 70 sd!! W suit shopie mozna kupic im ubrania po 20 sd. No cóz...





No i jeszcze na obrazku nr 3 są nowe wnetrza.

I znów sorki ze małe...

Dzień dobroci

Postanowiłam dzisiaj zrobić dzień dobroci

Czyli za każdą reklame jest 0 sd !!!

Jedna osoba moze zamówić jedna reklame ...

Promocja trwa tylko dziś ...

Jeśli ktoś jest chętny niech pisze pod postem treść reklamy , a jak ma to i zdjęcie :)

Ale jest jeden warunek musisz byc obserwatorem :) !!!

Nastepny tydzień

Dzisiaj kolejny tydzień Gift-o-metru


Oczywiscie są lepsze i nowe nagrody


Najpiekniejsze moim zdaniem jest za 200sd


Podobaja wam sie nagrody?!


Ja lece do starplazy wydać nastepne 200sd ...


Jak myslicie co będzie otwierać ten klucz ?!


sobota, 12 czerwca 2010

METAMORFOZA Tunika--Klaudia

A oto ona:


Miałam problem ponieważ masz mało kosmetyków ...

Ocena PALA_PL

To jest ocena PALA_PL






Całość

Cała góra (szal, bluzka, pasek i kurtka) jest ładna, ale nie pasuje do spódniczki i tym bardziej do butów i takich "skarpet". Ogółem buty i te "skarpety" nie pasuja wogóle do ubioru. Ocena: 7/10






Twarz

Jezeli mam być szczera to moim zdaniem ładniej by było gdyby nie ten warkocz, który wygląda jak włosy. Pozostałe rzeczy ładne. Ocena: 8/10

Ogółem 15/20. Nieźle!


Konkursy

Zastanawiałam się niedawno na co mogły by być konkursy jak nie na doładowanie, sd albo prezenty. Gdybym np. zrobiła konkurs i napisałbym że jest on na satysfakcje z wygranej, to byście wzieli udział?

Chetnie bym zrobiła konkurs na sd ale nie bede zaraz miała kaski. No wiec jak bedzie? Robić konkursy na satysfakcję?

Napisz w komentarzu!

mini konkurs

Jak zawsze zgadnij kto to ?!

Do wygrania 5 sd razem z prowizją ...

Napisz jej imie , nazwisko i przezwisko

Podpowiedź: Jest to polska piosenkarka, ma na imie barbara

EDIT: Wygrała PALA_PL

Nie jesteś superstar wiec wysyłam prezent


Dziwneee...




W moim starbazarze zauwazylam coś dziwneegooo.

2.Napisane jest Okapi, a to jest strój z Harajuku.
1.Napisane jest 1GOAL T-skirt, a na obrazku jest koń, który zagląda z jakiejs dziury.Tez tak masz?

Sklep z okularami






Piekne (przynajmniej niektóre) nowe okulary!!


Wszystkie zdj są małe a szczególnie pierwsze, ale najlepsze jest to ze tylko własnie pierwsze są dla ss. To sie moze zmienic. Kupujcie!

piątek, 11 czerwca 2010

Miss Sixty

Jest nowa starona miss sixty. Nie wiem czy coś kupie bo nic mi do gustu nie przypadło. Oto zdj: